Philips Viva Collection HD7544 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD7544 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

buitenboord 15-10-2010

Voor 1 mok moesten er 4 scheppen koffie in!
Alleen dan was de koffie pas lekker.Vergeleken bij mijn voorige apparaten wel erg veel koffie!
De binnenring liet snel los(daardoor geen dichtte thermo-kan meer.
Druppelstop werkt niet.
De kan moet je elke keer heet om-spoelen om een warme koffie te behouden.

Jammer het oogde wel goed de Cucina HD7544

seeya56 29-04-2010

Ik heb dit koffiezetapparaat nu 2,5 jaar en de kan lekt verschrikkelijk! Zelfs bij het zetten van de koffie gaat er koffie langs de kan. Ook de achterkant van het apparaat en de binnenkant wordt smerig (het waterreservoir)gewoon door normaal gebruik. De smaak is wel goed.

peeckelhaering 06-03-2010

Heb er maanden over gedaan om de juiste gemalen koffie voor dit apparaat te vinden. Na vele bittere en zure ervaringen boek ik een goed resultaat met Lavazza caffe espresso 100% arabica. Wanneer ik het het standaard schepjes aantal aanhoud van het linkergetal van het waterniveau ontstaat naar mijn smaak het beste resultaat.

martin 63 03-01-2010

Aangezien ons Bosch apparaat net na de garantie de brui eraan gaf nu deze koffiesetter aangeschaft. Moet zeggen spijt te hebben dit apparaat niet veel eerder te hebben aangeschaft. Begrijp diverse negatieve opmerkingen van andere reviews niet.
Ik had mijn twijfels over de warmhoudfunctie van de thermoskan maar ben hier zeer tevreden over. Zelfs eerst omspoelen met warmwater hoeft echt niet. Meestal is ons inhoud voor 4 koppen en schenken wij na een uur de 2e ronde uit. Dan is de koffie nog goed heet.Zeer degelijke thermoskan . Geen nadruppelen en goed vulbaar. Aflezen niveau had wat beter gekund maar is toch redelijk te doen.Erg tevreden . Zeker een aanrader

willem en caroline 31-03-2009

Superkoffiezetter, veel beter dan onze vorige, dat was een princess.
Goed schoon te houden, koffie is en blijft goed warm, makkelijk te bedienen, kan niet vergeten uit te zetten, dat gaat vanzelf, lekt niet met zetten en schenken, frisse kleur, je brandt je fikken niet aan de pot, zoals bij de princess. Prima ding dus.